شما ثانیه دیگر به♦♥♦ علم و فرهنگ ♥♦♥ منتقل می شوید

مایکروسافت کل اتاق را به نمایشگر تبدیل میکند!!

علم و فرهنگ

تبلیغات

مایکروسافت کل اتاق را به نمایشگر تبدیل میکند!!

  

 

 مایکروسافت کل اتاق را به نمایشگر تبدیل میکند!!

 

 

 

سیستم شاهد مثال «IllumiRoom» از مرکز پژوهش مایکروسافت در یک ویدیوی جالب تبلیغاتی به نمایش اجرای بازیهای ویدیویی پرداخته است.

 

مایکروسافت از ارائه هر گونه جزئیات در مورد کارکرد این سیستم تا زمان ارائه آن در نشست گرافیک رایانه‌ای در ماه ژوئیه خودداری کرده است.

با این حال این شرکت اعلام کرده است: این سیستم محیط اطراف نمایشگر تلویزیون را با تصویرهای تجسمی طرح‌ریزی شده برای ارتقای تجربه سرگرمی در اتاق نشیمن افزایش می‌دهد.

IllumiRoom از فناوری کینکت برای دوربین ویندوز و یک پروژکتور برای کمرنگ کردن خطوط بین محتویات روی نمایشگر و محیط زندگی استفاده کرده تا فرد بتواند جهانهای فیزیکی و مجازی را با هم ترکیب کند.

حسگر کینکت که معمولا برای کنترل بازیهای رایانه‌ای مورد استفاده می‌گیرد، از چندین حسگر با قابلیت پیگیری حرکات کاربر با جزئیات بسیار دقیق برخوردار است.

مایکروسافت همچنین قابلیت این سیستم را برای اسکن اتاق به منظور ایجاد یک عرشه بدل‌نمایی کامل به نمایش گذاشته است.

این شرکت اظهار کرد:سیستم جدید می‌تواند ظاهر اتاق را تغییر داده، حرکت ظاهری را القا کرده، میدان دید را افزایش داده و یک تجربه بازی کاملا جدید را ارائه کند.

به گفته مایکروسافت، این سیستم از ظاهر و هندسه اتاق که توسط کینکت ثبت شده، برای انطباق بلادرنگ تصاویر تابشی بدون نیاز به گرافیک از پیش پردازش شده رایج استفاده می‌کند.

حسگر کینکت همچنین می‌تواند اثاثیه اتاق را شناسایی کرده، از صندلیها و میزها در بازی بهره برده یا آنها را با انطباق خروجی ویدئو برای نامرئی کردن موارد، پوشش دهد.

این سیستم یک تصویر را در ذهن فرد نمایان کرده که در آن بازیکن می‌تواند به معنی واقعی کلمه به پشت سر نگاه کرده و یک دشمن را در آنجا ببیند.

اختراع این دستگاه در سال گذشته به ثبت رسید اما هیچ جزئیاتی در مورد آن ارائه نشده است.





برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.